Apetyt na polskie – nowa odsłona programu 5 porcji warzyw, owoców lub soku
Czas czytania:1 min

Apetyt na polskie – nowa odsłona programu 5 porcji warzyw, owoców lub soku

0 0

Wystartowała IX edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Nowa edycja ma na celu pokazanie bliskości i dostępności polskich warzyw, owoców i przetworów oraz ziemniaków i grzybów, a także rozbudzenie apetytu na polskie produkty rolne. W ramach działań realizowana będzie szeroka kampania PR oraz influencer marketingu, jak również powstanie serwis internetowy poświęcony krajowym owocom, warzywom oraz ziemniakom i grzybom, a także towarzyszący mu profil na portalu Facebook. Organizatorem programu jest Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).

Dotychczasowe działania prowadzone w ramach wcześniejszych edycji kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” miały na celu wsparcie kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych, których podstawę powinny stanowić warzywa, owoce i otrzymane z nich przetwory, na przykład soki. Bieżąca edycja promuje polskie produkty, jako podstawę codziennej diety, która powinna opierać na produktach lokalnych.

Głównym celem kampanii jest wsparcie produktów polskich producentów warzyw i owoców, grzybów i ziemniaków, których ilość i różnorodność oraz dostępność jest niespotykana na skalę europejską, a może i światową, a mimo tego nadal przeciętnie spożywamy ich mniej niż w większości krajów europejskich. Działania rozpoczęliśmy od stworzenia serwisu internetowego – www.apetytnapolskie.com – stanowiącego kompendium wiedzy o wszystkich uprawianych w Polsce warzywach, owocach a także ziemniakach i grzybach. Będzie to miejsce, w którym konsument odnajdzie informacje na temat ich wartości odżywczej i prozdrowotnej poparte badaniami naukowymi. Serwis posłuży także do przedstawienia sylwetek sadowników, rolników, naukowców i wielu innych osób, czyli wszystkich tych, dzięki którym powstają polskie produkty rolne o najwyższej jakości, a technologie uprawy, przechowywania i przetwórstwa stają się najlepsze w skali regionu czy całego świata – mówi Barbara Groele, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków.

W interesie całej branży jest wspólne dbanie o właściwy przekaz dotyczący polskich owoców i warzyw oraz ich producentów i przetwórców w oczach społeczeństwa. Wszelkie inicjatywy integrujące branżę rolno-spożywczą pozytywnie wpływają na efektywność działań promocyjno-informacyjnych realizowanych w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, z czego korzysta wielu uczestników branży, a przede wszystkim konsumenci – dodaje dr Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.

Kampania potrwa do końca lutego 2020 roku. Finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, którego celem jest wzrost spożycia oraz promocji produktów rolno-spożywczych (warzyw, owoców, grzybów, ziemniaków i ich przetworów).

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous post Poznaj 5 jesiennych trendów w sypialni
Next post BEZproblemowy powrót do szkoły