Agnieszka Hyży została ambasadorką marki LOVI!
Czas czytania:2 min

Agnieszka Hyży została ambasadorką marki LOVI!

0 0

Agnieszka Hyży doskonale wie, czego potrzebuje świeżo upieczona mama. Na jakie pytania szuka odpowiedzi i z czym się mierzy. Jako dziennikarka na co dzień ma do czynienia z wieloma różnymi wątpliwościami dotyczącymi rodzicielstwa. A LOVI wie, jak je rozwiać. Co szykuje dla nas ten duet?

Agnieszka Hyży – polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Dodatkowo spełnia się jako ekspertka branży ślubnej i prezes firmy How2 wydającej ebooki nowej generacji. A od kilku miesięcy jest mamą małego Leona i ponownie mierzy się z pogodzeniem dwóch sfer życia – kariery zawodowej z wychowaniem dziecka.

Na pytanie, czy zostanę ambasadorką marki LOVI – pomyślałam „Ambasadorką? Ja już nią jestem!” (śmiech). Produkty LOVI towarzyszyły mi jeszcze przed narodzinami Leona. Podczas kompletowania wyprawki zaopatrzyłam się w laktator Expert 3D Pro, tak ochoczo polecany przez inne mamy. I faktycznie, dzisiaj nie wyobrażam sobie bez niego życia. A budując wraz z marką społeczność #teamLOVI jestem przekonana, że ułatwimy życie wielu mamom, które potrzebują wsparcia w trudnych momentach, ale i zainspirujemy je do zdobywania wiedzy na różne tematy związane z macierzyństwem. Wszystko po to, by mogły czerpać 100% przyjemności z macierzyństwa” – powiedziała Agnieszka Hyży. „Współpraca ta, to dla mnie nie tylko ambasadorstwo, ponieważ czuję się z marką blisko – to prawdziwa przyjaźń. Taka, gdzie z osobami należącymi do #teamLOVI wspólnie wychodzimy na kawę, rozmawiamy i zapraszamy inne mamy, by do nas dołączyły. Zapraszając wszystkich do świata LOVI, poniekąd zapraszam do swojego świata. Jako przyjaciółka marki” – dodała Agnieszka.

Czy przyjaźń między ambasadorką a marką jest możliwa? Zdecydowanie tak. Zwłaszcza jeśli, ktoś w kampanię i całą markę wierzy tak samo jak my. A Agnieszka sama często powtarza, że to nie jest dla niej zwykła współpraca, tylko pewnego rodzaju misja. Dlatego wiedzieliśmy, że razem możemy wiele zdziałać. Po drodze w naszych głowach kiełkowały nowe pomysły i plany, dzięki czemu w tym roku będziemy realizować fantastyczny projekt, którego szczegóły zdradzimy już wkrótce” – mówi Justyna Bogucka-Kwella (Communication Manager).

Tegoroczne działania z Agnieszką Hyży kontunuowanie będą pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. Kampania ta uzmysławia, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem, doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, odczuwają wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali. I chcą dać swojemu maleństwu wszystko to, co najlepsze i najbezpieczniejsze.Produkty LOVI powstają z największą starannością, od początku projektowane są tak, by nie tylko pomagać rodzicom, ale także być w pełni bezpiecznymi dla dziecka. Począwszy od laktatorów Expert 3D Pro oraz Prolactis 3D Soft, których innowacyjny lejek 3D został stworzony tak, by być jak najbliższy naturalnemu karmieniu, przez butelki i smoczki uspokajające LOVI, które nie zaburzają odruchu ssania i są bezpieczne dla rozwoju zgryzu i aparatu mowy maluszka.

Agnieszka to świetna mama, która jest aktywna zawodowo i inspiruje kobiety do działania. Korzysta z rozwiązań marki LOVI, której misją jest wspieranie rodziców. U boku Agnieszki kontynuujemy więc kampanię pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”, bo nie ma drugiego tak silnego uczucia, jak miłość do dziecka, któremu chcemy dać wszystko to, co najlepsze. ” – mówi Justyna Bogucka-Kwella (Communication Manager).

Agnieszka Hyży jako ambasadorka marki będzie zapraszać rodziców do dołączenia do #teamLOVI, i pokazywać im ułatwienia, jakie niosą ze sobą już dostępne produkty marki oraz jej nowości, które będą mieć swoją premierę w tym roku. Jej doświadczenie jako mamy, będzie uzupełniane wiedzą i praktyką ekspertów, dając innym mamom dawkę niezbędnej wiedzy, tak potrzebnej w macierzyństwie.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous post BeGlossy „Beauty Alert”
Next post Jak dbać o ubrania żeby posłużyły nam jak najdłużej?